دانلود برنامه کنترل تماس از کامپیوتر Remote Phone Call v5.2
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 10:43
نویسنده :
دانلود برنامه کنترل تماس از کامپیوتر Remote Phone Call v5.2
  • دانلود برنامه کنترل تماس از کامپیوتر Remote Phone Call v5.2

    Remote Phone Call یک برنامه فوق العاده می باشد که به شما این امکان را می دهد با استفاده از ویندوز های مایکروسافت به صورت از راه دور امکان مدیریت بر تماس های ورودی ، خروجی و پیام های خود را داشته باشید ! می توانید تماس های از دست رفته را نیز بر روی Pc خود مشاهده نمایید . تمامی این کار ها از طریق این برنامه و با استفاده از PC خود امکان پذیر می باشد و تنها چیزی که نیاز دارید Wifi یا Bluetooth می باشد ! همچنین با استفاده از یک هدست بلوتوث می توانید گوشی خود را در یک نقطه قرار دهید و به مکالمه بپردازید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود برنامه کنترل تماس از کامپیوتر Remote Phone Call v5.24.1 out of 5 based on 9 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: Remote Phone Call, Remote Phone Call اندروید, Remote Phone Call برای گوشی های اندروید, Remote Phone Call لینک مستقم برای اندروید, Remote Phone Call مخصوص اندروید, Remote Phone Call مخصوص تمامی گوشی های اندروید, اندروید Remote Phone Call, دانلود برنامه Remote Phone Call, دانلود برنامه کنترل تماس از کامپیوتر Remote Phone Call v5, 2,